Aanvullende medewerkers informatie gebruiken in trigger

Gewijzigd op Vr, 21 Jun om 11:52 AM


Als je in het LMS onder 'Medewerkers' naar 'Alle medewerkers' gaat, kun je het account van de medewerker bekijken door op hun naam te klikken. Ga dan naar het tabblad 'Informatie', waar je onder 'Aanvullende informatie' de aangepaste velden kunt zien die speciaal voor jouw Academie zijn ingesteld.


Voor elke Academie is het mogelijk om aangepaste velden te activeren waarin relevante medewerkersinformatie kan worden opgeslagen.


Als je een extra veld aan de medewerkersinformatie in jouw Academie wilt toevoegen, kun je contact opnemen met jouw toegewijde Customer Success Manager of via het contactformulier een verzoek sturen naar ons Technical Support-team.


Indien van toepassing kunnen deze velden ook worden aangevuld door een automatische HR-integratie.


We kijken uit naar je contact!


Als je een aangepast veld met aanvullende medewerkersinformatie met een trigger voor automatisering wilt gebruiken, volg dan de volgende stappen:


  1. Maak een trigger (FAQ-artikel over hoe dit werkt, vind je hier)

  2. Selecteer als evenement "Aanvullende medewerkersinformatie wordt bijgewerkt"

  3. Sla op en voeg een actie toe die moet worden geactiveerd

  4. Klaar!

Met deze eenvoudige stappen maak je in jouw Studytube Academie een trigger op basis van aanvullende medewerkersinformatie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren