FAQ voor medewerkers (7)
Vind hier de antwoorden op uw vragen m.b.t. tot de Academy
FAQ voor LMS managers (2)
Vind hier de antwoorden op je vragen m.b.t. het gebruik van het LMS
-
Ik heb een verzamelfactuur ontvangen, ontvang ik nu ook de losse facturen die door de opleiders zijn verstuurd?
-
Ik heb een verzamelfactuur ontvangen, nu moet ik deze binnen 14 dagen betalen? Waarom is dat?
-
Ik krijg een factuur of herinnering van een opleider, maar de facturen moeten toch naar Studytube? Wat moet ik hiermee?
FAQ's voor opleiders (14)
Vind hier de antwoorden op uw vragen m.b.t. tot het opleidersportaal
-
Checklist vooraf aan het publiceren van jouw training
-
Hoe bevestig ik de aanwezigheid van deelnemers?
-
Instructievideo: hoe werkt het opleidersportaal?
-
Hoe boekt een klant jouw klassikale training?
-
Hoe kan ik een boekingsaanvraag bevestigen of wijzigen?
-
Ik ben als trainingsorganisatie niet bekend met Studytube, wat doe ik met een aanvraag?
-
Hoe verander ik mijn gegevens in facturatieservice.studytube.nl?
-
Hoe werkt de facturatieservice van Studytube?
-
Hoe werkt de onboarding voor de facturatieservice van Studytube?
-
Hoe ziet jullie XML-feed eruit?
-
Welke velden zijn verplicht in de Studytube XML?
-
Hoe stel ik vereiste informatie in voor XML?
STAP Subsidie (1)
Vanaf 20 februari is de STAP-Academy beschikbaar
nl Freshchat category (6)
category description
-
Waarom verandert de tekst automatisch in de academy?
-
Wat moet ik doen als mijn geluid niet werkt?
-
Leeritems toevoegen als favoriet
-
Ik heb de training afgerond, maar ontvang geen certificaat. Hoe kan dit?
-
Ik wil mijn naam op mijn certificaat wijzigen. Kan dat?
-
Certificaat uploaden
-
Waar vind ik de link naar een online intern event?
-
Registreren voor een intern event
-
Deelname bevestigen na event