Hoe voeg ik data & locaties toe?

Gewijzigd op Do, 22 Feb om 9:56 AM

Wanneer je een intern event hebt aangemaakt kun je één of meerdere data & locaties (sessies) toevoegen. Hiervoor klik je rechts bovenin op de blauwe button ‘Nieuwe datum toevoegen.’ Je hebt de keuze tussen een offline en online intern event. Bij een online event voeg je de URL van bijvoorbeeld de webinar toe. Als de locatie of de URL nog niet bekend is kun je dit ook later aanvullen. De URL naar het online event wordt pas zichtbaar wanneer een medewerker is geregistreerd voor het interne event.


Onder 'Data en tijden' kun je vervolgens één of meerdere data toevoegen aan de sessie. Houd er rekening mee dat een intern event met meerdere data pas gesloten kan worden na de laatste sessie.

 

Meer weten? Klik hier voor meer informatie of bekijk onderstaande video.

Mocht je nog geen toegang hebben tot de Knowledge Academy, stuur ons dan een bericht. 


Blijf op de hoogte van onze maandelijkse updates via de Product Update pagina.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren