Hoe creëer ik een intern event?

Gewijzigd op Do, 30 Okt om 1:26 PM

Wat houdt een intern event in?

Een intern event maak je aan om bijvoorbeeld bijeenkomsten, interne trainingen, workshops of andere interne activiteiten te organiseren binnen je organisatie. Hiermee kun je deelnemers beheren, herinneringen instellen, deelnemerslijsten inzien en rapportages genereren.

 

Start

  • Navigeer naar '+' knop, rechtsboven in je academy. Of ga via Beheer naar de Bibliotheek, en klik op de 'Maak'-knop.

  • Klik op ‘Maak een intern 'event’

  • Geef het event een titel


Basisgegevens invullen

Gegevens

  • Afbeelding: Upload een afbeelding die zichtbaar zal zijn bij het event

  • Taal: Kies de taal waarin het event wordt aangeboden

  • Contactpersoon: Deze persoon wordt getoond aan de deelnemers als contactpersoon

  • Beschrijving: Voeg een korte omschrijving van het event toe

Extra informatie

  • Type van het interne event: Kies uit o.a. klassikale training, webinar, seminar, enz.

  • Duur (optioneel): Geef de tijdsduur van het event op

  • Interne trainer (optioneel)

  • Externe trainer (optioneel)

  • Aanvullend bericht: Dit bericht wordt toegevoegd aan de bevestigings- en herinneringsmails

Inschrijving instellen

Deelnemers

  • Minimum aantal deelnemers (optioneel)

  • Maximum aantal deelnemers (optioneel)

  • Wachtlijst: Schakel deze in als je deelnemers op een wachtlijst wilt plaatsen (niet beschikbaar bij events met managergoedkeuring)

Registratie-instellingen

  • Sta annuleringen toe: Medewerkers kunnen hun inschrijving zelf annuleren

  • Activeer ‘interesse’-knop: Laat medewerkers interesse tonen zonder directe registratie

  • Sta meerdere actieve registraties toe: Bij meerdere sessies kunnen deelnemers zich voor meerdere sessies tegelijk inschrijven

  • Bevestiging inschrijving vereist: Deelnemers moeten bevestigen dat hun manager akkoord is met hun deelname

Meldingen beheren

  • E-mailherinneringen voor sessies: Herinner deelnemers aan hun inschrijving voorafgaand aan de eerste sessiedatum

  • E-mailherinneringen per sessiedatum: Herinner deelnemers voor elke individuele sessie

  • Meld afwezige deelnemers: De registrator ontvangt een melding bij afwezigheid van een deelnemer


Certificaten instellen 

  • Certificaat toevoegen

  • Certificaat bericht: Dit verschijnt op het certificaat

  • Template certificaat: Kies een sjabloon


Instellingen

  • Zichtbaarheid: Bepaal wie het event kan zien

  • Categorieën: Voeg categorieën toe om het event te organiseren

  • Labels: Voeg labels toe voor vindbaarheid

  • Beoordeling toestaan: Laat medewerkers een review achterlaten na afloop

  • Educatieve punten: Voeg eventueel leerpunten toe


Nu je het interne event hebt aangemaakt, kan je deze vinden onder de tab Biblioth


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren