Hoe creëer ik een intern event?

Gewijzigd op Do, 22 Feb om 9:57 AM

Om een nieuw intern event aan te maken ga je in het LMS naar ‘Inhoud van de bibliotheek > Interne events.’ Vervolgens klik je rechts bovenin op de blauwe button ‘Nieuw intern event maken.’ Er wordt nu een pop-up scherm geopend waar je de titel van het interne event kunt opgeven. Klik vervolgens op ‘Creëer’ om het event aan te maken. Hierna volgt een scherm waar je alle verdere informatie betreffende event kunt aanvullen. Een aantal velden zijn verplicht zoals titel (reeds ingevuld), de contactpersoon en een beschrijving. Alle andere velden zijn optioneel. Onder gegevens kun je een afbeelding uploaden die wordt weergeven op de informatiepagina van het interne event en in het overzicht van het aanbod in de bibliotheek van de academy. Tevens kun je hier de taal waarin het event wordt gehouden instellen. Bij extra informatie kun je het type en de duur van het event invoeren en kan je aangeven welke interne en/of externe trainers aanwezig zullen zijn bij het interne event.




Meer weten? Klik hier voor meer informatie of bekijk onderstaande video.

Mocht je nog geen toegang hebben tot de Knowledge Academy, stuur ons dan een bericht. 


Blijf op de hoogte van onze maandelijkse updates via de Product Update pagina.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren