Wat houdt een intern event in?
Een intern event maak je aan om bijvoorbeeld bijeenkomsten, interne trainingen, workshops of andere interne activiteiten te organiseren binnen je organisatie. Hiermee kun je deelnemers beheren, herinneringen instellen, deelnemerslijsten inzien en rapportages genereren.
Start
Navigeer naar '+' knop, rechtsboven in je academy. Of ga via Beheer naar de Bibliotheek, en klik op de 'Maak'-knop.
Klik op ‘Maak een intern 'event’
Geef het event een titel
Basisgegevens invullen
Gegevens
Afbeelding: Upload een afbeelding die zichtbaar zal zijn bij het event
Taal: Kies de taal waarin het event wordt aangeboden
Contactpersoon: Deze persoon wordt getoond aan de deelnemers als contactpersoon
Beschrijving: Voeg een korte omschrijving van het event toe

Extra informatie
Type van het interne event: Kies uit o.a. klassikale training, webinar, seminar, enz.
Duur (optioneel): Geef de tijdsduur van het event op
Interne trainer (optioneel)
Externe trainer (optioneel)
Aanvullend bericht: Dit bericht wordt toegevoegd aan de bevestigings- en herinneringsmails
Inschrijving instellen
Deelnemers
Minimum aantal deelnemers (optioneel)
Maximum aantal deelnemers (optioneel)
Wachtlijst: Schakel deze in als je deelnemers op een wachtlijst wilt plaatsen (niet beschikbaar bij events met managergoedkeuring)

Registratie-instellingen
Sta annuleringen toe: Medewerkers kunnen hun inschrijving zelf annuleren
Activeer ‘interesse’-knop: Laat medewerkers interesse tonen zonder directe registratie
Sta meerdere actieve registraties toe: Bij meerdere sessies kunnen deelnemers zich voor meerdere sessies tegelijk inschrijven
Bevestiging inschrijving vereist: Deelnemers moeten bevestigen dat hun manager akkoord is met hun deelname
Meldingen beheren
E-mailherinneringen voor sessies: Herinner deelnemers aan hun inschrijving voorafgaand aan de eerste sessiedatum
E-mailherinneringen per sessiedatum: Herinner deelnemers voor elke individuele sessie
Meld afwezige deelnemers: De registrator ontvangt een melding bij afwezigheid van een deelnemer

Certificaten instellen
Certificaat toevoegen
Certificaat bericht: Dit verschijnt op het certificaat
Template certificaat: Kies een sjabloon

Instellingen
Zichtbaarheid: Bepaal wie het event kan zien
Categorieën: Voeg categorieën toe om het event te organiseren
Labels: Voeg labels toe voor vindbaarheid
Beoordeling toestaan: Laat medewerkers een review achterlaten na afloop
Educatieve punten: Voeg eventueel leerpunten toe

Nu je het interne event hebt aangemaakt, kan je deze vinden onder de tab Biblioth
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren

