Hoe voeg je een manager toe aan een team?

Gewijzigd op Ma, 19 Feb om 1:03 PM

Wanneer je een team hebt gecreëerd kun je hier onder 'Informatie' in het team één of meerdere managers aan koppelen. Deze moeten wel eerst toegang tot het LMS hebben. Dit kun je instellen door een rechten groep aan de manager toe te wijzen onder 'Medewerkers > rechten' in het LMS.


Een team manager kan alleen de medewerkers uit zijn of haar team(s) inzien en beheren in het LMS. Zo kan hij het leeroverzicht inzien en leerinterventies toewijzen aan de medewerkers uit dit team of deze teams. Meestal worden er ook rechten om rapportages te genereren toegekend zodat de medewerker kan rapportage met betrekking tot de leerresultaten van de medewerkers in zijn of haar team(s) kan genereren.

Hiervoor is de standaard groep ‘Team manager’ gecreëerd. Het is ook mogelijk om een team manager zonder andere rechten toegang te geven tot het LMS. Hiervoor kun je het template ‘Default Manager Group’ gebruiken.

Zorg ervoor dat je de medewerker na het toewijzen van één van deze rechten groepen manager maakt van één of meerdere teams onder ‘Teams’ zodat hij of zij toegang heeft tot de relevante gegevens en functionaliteiten in het LMS.



Meer weten over de rechtenstructuur? Klik hier voor meer informatie. Mocht je nog geen toegang hebben tot de Knowledge academy, stuur ons dan een bericht 


Blijf op de hoogte van onze maandelijkse updates via de Product Update pagina.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren