Inloggen via je organisatieaccount lukt niet

Gewijzigd op Mon, 04 Sep 2023 om 08:35 PM

Voor veel academies is de toegang tot hun persoonlijke leeromgeving van Studytube via hun organisatieaccount geregeld. Met dit account kun je via een zogeheten "Single Sign On" (SSO) inloggen. Het kan zijn dat je de inloggegevens van je organisatieaccount moet invullen of dat je rechtstreeks wordt doorgeleid naar je persoonlijke leeromgeving.


Wanneer je na het inloggen echter onderstaande melding te zien krijgt is er waarschijnlijk nog geen account voor je gecreƫerd of is de "Unique Identifier" (UID) niet (goed) gekoppeld. In dat geval adviseren we om contact op te nemen met degene die verantwoordelijk is voor het beheer van de accounts bij Studytube binnen je organisatie.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren