Hoe gaat Studytube om met wensen voor nieuwe functionaliteit?

Gewijzigd op Tue, 14 Nov 2023 om 01:19 PM

Het kan zijn dat je als gebruiker van het Studytube leerplatform een idee hebt voor nieuwe functionaliteit, bijvoorbeeld omdat het jullie processen zou versoepelen. In dit artikel leggen we uit hoe je ervoor kunt zorgen dat deze ideeën op de juiste plek terechtkomen en wat Studytube hier vervolgens mee doet.


Hoe dien ik een idee in?

Het indienen en verwerken van een idee gaat als volgt:

  1. Stuur je idee naar service@studytube.nl. Geef hierbij alvast zoveel mogelijk informatie:
    • Omschrijf je idee zo duidelijk mogelijk: hoe werken jullie nu en wat zou de gewenste situatie zijn? Voeg bijvoorbeeld schermafbeeldingen toe om je verhaal toe te lichten.
    • Wat is de toegevoegde waarde voor jullie organisatie? Zou jullie idee bijvoorbeeld een dagelijks proces versoepelen, of medewerkers meer naar het leerplatform toe trekken? 
  2. Onze Technical Support Specialists zullen je idee bekijken en met je meedenken. Wellicht bestaat er immers al functionaliteit om jullie proces te ondersteunen, maar heb je deze nog niet ontdekt.
  3. Indien we geen manier zien om jullie gewenste situatie te ondersteunen, dan zullen we een idee indienen in ons interne ideeënportaal. Dit portaal wordt beheerd door ons Customer Succes team en ons Product team. 


Zodra onze Technical Support afdeling het idee heeft doorgezet naar het ideeënportaal, word je hiervan op de hoogte gebracht en zal het ticket worden gesloten.


Waar kan ik terugvinden of mijn idee zal worden gerealiseerd?

Het Product team beoordeelt elk ingediend idee. Er zijn twee uitkomsten mogelijk:

  • Het kan zo zijn dat jullie idee al bestaat, het probleem of use-case wat je wil oplossen al bekend is en/of wij dit probleem of deze use-case op willen lossen in de toekomst. In dat geval zou je onze oplossing of nieuwe ontwikkeling terug kunnen zien in één van de product roadmap sessies (in te schrijven via de Knowledge Academy) en/of de product updates (link). Houd deze daarom goed in de gaten! 
  • Mocht het zo zijn dat wij dit idee niet passend vinden in de richting waarop het Studytube platform zich gaat ontwikkelen, zul je deze daar niet terug zien komen. 


Mocht het probleem dat je aankaart urgent zijn, en jullie blokkeren in het juist functioneren of in gebruik nemen van het leerplatform, dan adviseren wij om dit te bespreken met je Customer Success Manager.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren