-
Kan ik een extra inlog aanmaken voor het opleidersportaal?
-
Tijdens het inloggen kom ik terecht op een andere pagina, hoe kom ik in het opleidersportaal?
-
Wat zijn mijn inloggegevens voor het opleidersportaal?
-
Hoe creëer ik een nieuwe training?
-
Hoe voeg ik ons logo of een afbeelding toe aan de training?
-
Uit welke verschillende leervormen kan ik kiezen (type training)?
-
Hoe werkt een in-company aanvraag?
-
Hoe maak ik een training beschikbaar als in-company training?
-
Hoe bevestig ik de aanwezigheid van deelnemers na afloop van een in-company training?
-
Hoe beheer ik onze aanvragen?
-
Waar vind ik een aanvraag terug?
-
Hoe kan ik een aanvraag bevestigen of wijzigen?
-
Hoe verander ik mijn financiële gegevens in het opleidersportaal?
-
Wat is het verschil tussen een "normale" klant en een facturatieservice klant? en Hoe herken ik dit?
-
Hoe werkt de facturatieservice van Studytube?