Voor facturen die wij verwerken voor klanten die facturatieservice afnemen, vragen wij opleiders het transactienummer op de factuur toe te voegen. Dit is een uniek nummer dat verbonden is aan de transactie.
Je kunt deze terug vinden in de aanvraag onder het kopje 'factuurvoorwaarden'.
Soms kan het zijn dat er in de aanvraag nog geen transactienummer staat. Dat betekent dat er een stap in het proces nog niet voltooid is. De aanvraag moet goedgekeurd worden door de klant en daarna te worden bevestigd door de opleider. Bij een in-company aanvraag kan het zijn dat de sessie nog niet gesloten is. Je leest hier hoe je dat kunt doen.
Let op: Zowel als er een prijswijziging wordt gedaan als dat de aanvraag geannuleerd wordt en er annuleringskosten verwerkt worden, wordt er een nieuw transactienummer gemaakt.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren