Wat is het verschil tussen een "normale" klant en een facturatieservice klant? en Hoe herken ik dit?

Gewijzigd op Vr, 1 Nov om 3:07 PM

Voor sommige klanten voert Studytube de facturatieservice uit. Als opleider kun je op twee manieren zien welke klanten dit zijn:

1. Door de bijlage te openen die bij de aanvraag zit. Is de aanvraag voor een facturatieklant, dan vragen wij je de factuur naar [email protected] te sturen. 

2. Open de aanvraag in het opleidersportaal en scroll naar beneden naar "factuurvoorwaarden". Zie je hier het e-mailadres [email protected] staan? Dan heb je te maken met een facturatieservice klant


Staat dit e-mailadres er niet? Dan kan de factuur direct naar de klant. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren