Wat is het verschil tussen een "normale" klant en een facturatieservice klant? en Hoe herken ik dit?

Gewijzigd op Do, 5 Jun om 3:33 PM

Voor sommige klanten voert Studytube de facturatieservice uit. Als opleider kun je op twee manieren zien welke klanten dit zijn:

1. Door de bijlage te openen die bij de aanvraag zit. Is de aanvraag voor een facturatieklant, dan vragen wij je de factuur naar factuur@facturatieservice.studytube.nl te sturen. 

2. Open de aanvraag in het opleidersportaal en scroll naar beneden naar "factuurvoorwaarden". Zie je hier het e-mailadres factuur@facturatieservice.studytube.nl staan? Dan heb je te maken met een facturatieservice klant


Staat dit e-mailadres er niet? Dan kan de factuur direct naar de klant. 


Tip: wil je meer weten over het facturatieproces? Volg dan de korte online training "hoe werkt facturatie?" in de Provider Academy.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren