Waar kan ik de status van mijn facturen inzien?

Gewijzigd op Thu, 21 Mar 2024 om 10:21 AM

Het is mogelijk om de status van de toegezonden facturen aan de facturatieservice in te zien. Hiervoor ga je naar het kopje 'Facturatieservice' in het portaal.


Dit overzicht toont al je facturen die naar Studytube facturatieservice zijn verzonden. Houd er rekening mee dat dit alleen de facturen zijn voor klanten die de facturatieservice gebruiken. Het kan enkele dagen duren voordat de facturen die jij hebt verzonden door ons verwerkt zijn en weergegeven worden in dit overzicht. Je kunt de precieze status zien van al je verzonden facturen die zijn verwerkt door de facturatieservice:


Goedgekeurd: Je factuur is verwerkt en wordt klaargemaakt om te worden doorgestuurd naar de klant;

Afgewezen: Je factuur is afgewezen, controleer je inbox om meer te weten te komen over de reden van afwijzing;

Verzonden naar klant: Je factuur is doorgestuurd naar de klant en zou binnenkort betaald moeten worden;

Betaald: Je factuur is betaald door de klant;

Mislukt: Je factuur kon niet verwerkt worden. Ons team zal proberen het probleem op te lossen en indien nodig contact met je opnemen.


Wanneer je met de muiscursor over een factuur beweegt, verschijnen er twee iconen:


$: Hier kun je de factuur voor de ingehouden fee downloaden.

PDF: Hier kun je het uitbetalingsoverzicht downloaden.


Rechts in het scherm zie je een kolom met 'Verwachte betaaldatum' staan. Wanneer de status 'Verzonden naar klant' is, is dit de datum waarop wij verwachten dat de factuur wordt betaald door de klant. Wanneer deze datum is verstreken maar de status nog op 'Verzonden naar klant' staat, is de factuur nog niet betaald door de klant. Wij sturen de klant dan een herinnering toe om de factuur zo spoedig mogelijk betaald te krijgen.


Als de status op 'Betaald' staat, is de datum die erbij staat de datum waarop de factuur is betaald door de klant. De betaling wordt uiterlijk één werkdag later bij je bijgeschreven.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren