Het is mogelijk om de status van toegezonden facturen aan de facturatieservice in te zien. Dit zijn de facturen die je opstuurt naar [email protected] en dus alleen de facturen voor klanten die de facturatieservice gebruiken. Hiervoor ga je naar het kopje Facturatieservice in het opleidersportaal. Let op: het kan enkele dagen duren voordat de facturen die jij hebt verzonden door ons verwerkt zijn en weergegeven worden in dit overzicht.
Je kunt in dit overzicht de precieze status inzien van al je verzonden facturen die zijn verwerkt door de facturatieservice:
- Goedgekeurd: Je factuur is verwerkt en wordt klaargemaakt om te worden doorgestuurd naar de klant;
- Afgewezen: Je factuur is afgewezen, controleer je inbox om meer te weten te komen over de reden van afwijzing;
- Verzonden naar klant: Je factuur is doorgestuurd naar de klant en zou binnenkort betaald moeten worden;
- Betaald: Je factuur is betaald door de klant;
- Mislukt: Je factuur kon niet verwerkt worden. Ons team zal proberen het probleem op te lossen en indien nodig contact met je opnemen.
Met de zoekfunctie rechts bovenin het scherm kun je een specifieke factuur, aanvraag of uitbetalingsoverzicht opzoeken. Wanneer je een betaling vanuit Online Payment Platform hebt ontvangen kun je het nummer vanuit de vermelding in de betaling opzoeken, typ dit nummer als CBS_PR_XXXXX.
Wanneer je met de muiscursor over een factuur beweegt, verschijnen er twee iconen:
$: Hier kun je de factuur voor de ingehouden fee downloaden.
PDF: Hier kun je het uitbetalingsoverzicht downloaden.
Rechts in het scherm zie je een kolom met 'Verwachte betaaldatum' staan. Wanneer de status op 'Verzonden naar klant' staat, dan zie je de datum staan waarop wij verwachten dat de factuur wordt betaald door de klant. Wanneer deze datum is verstreken maar de status ongewijzigd is, stuurt Studytube de klant een herinnering om de factuur zo spoedig mogelijk te betalen
Als de status op 'Betaald' staat, is de datum die erbij staat de datum waarop de factuur is betaald door de klant. De betaling wordt uiterlijk één werkdag later bij je bijgeschreven.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren