De klant heeft de training geannuleerd, wat nu?

Gewijzigd op Mon, 04 Sep 2023 om 08:32 PM

De klant heeft de training geannuleerd, jammer! Op het moment dat de klant de aanvraag annuleert, wordt er een e-mail naar jullie gestuurd en een melding weergegeven in het opleidersportaal met de volgende status:



Kan je de aanvraag waarvoor de annulering is doorgevoerd niet vinden? Gebruik dan rechts de filters en selecteer ''Geannuleerd'', zoek de training op naam of op naam van de klant academie:



Klik vervolgens op de desbetreffende aanvraag en bevestig de annulering:



Via "bevestig de annulering" kun je vervolgens zelf de keuze maken om te bevestigen zonder kosten, of annuleringskosten in te dienen:



Kies je voor ''Bevestiging zonder kosten''? Dan krijg je het volgende scherm te zien:



Je kunt hier optioneel een bericht naar de klant toevoegen.


--


Kies je voor ''Dien annuleringskosten in''? Dan krijg je het volgende scherm te zien:



Hier kun je de juiste annuleringskosten invoeren en wederom optioneel een bericht naar de klant toevoegen. Vervolgens geef je akkoord op de annuleringskosten en dien je deze kosten in. De klant ontvangt hierna bericht.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren