Hoe creëer ik een team?

Gewijzigd op Wo, 4 Dec om 3:18 PM

Het groeperen van je medewerkers in teams biedt 4 belangrijke voordelen:

  1. Beheers de zichtbaarheid van leerinhoud op basis van teams – op deze manier zien medewerkers alleen de inhoud die relevant voor hen is.
  2. Beheer verantwoordelijkheden – wijs teamleiders de verantwoordelijkheid toe voor de ontwikkeling en leerprogressie van hun eigen medewerkers.
  3. Eenvoudige rapportage – krijg inzicht in de leerprogressie van individuele teams en genereer rapporten per team.
  4. Automatische toewijzing van leerinterventies – medewerkers kunnen automatisch cursussen, leerlijnen, kwalificaties of rollen toegewezen krijgen zodra ze lid worden van een team.

Team maken
Vanuit het LMS menu open je 'Medewerkers > Teams' en klik je rechtsboven in beeld op 'maak een team'. Hier kan je een naam, organisatie-eenheid, bovenliggend team en manager opgeven.



Hierna krijg je de mogelijkheid om aanpassingen door te voeren en medewerkers toevoegen. 




Blijf op de hoogte van onze maandelijkse updates via de Product Update pagina.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren