Events - planning toevoegen

Gewijzigd op Ma, 17 Nov om 7:21 PM

Wil je deelnemers laten weten wat er tijdens een sessie gebeurt? Voeg dan een planning toe met activiteiten, tijden en beschrijvingen. Zo bied je een duidelijk overzicht van het programma.


Waar voeg je een planning toe?

  1. Ga in het LMS naar het tabblad ‘Sessies’ van het interne event.

  2. Zoek de juiste sessie en klik op de drie puntjes (⋯).

  3. Kies ‘Planning’ in het dropdownmenu.


Planning toevoegen

  1. Klik op ‘Planning toevoegen’.

  2. Vul per activiteit de volgende gegevens in:

    • Titel van de activiteit (bijv. Introductie, Workshopdeel, Pauze)

    • Start- en eindtijd

    • Beschrijving (optioneel)

  3. Klik op ‘Opslaan’.




De planning is nu zichtbaar voor deelnemers in hun Academy, bij het overzicht van het event. Zo weten ze precies wat ze kunnen verwachten.


Voorbeeldplanning

TijdTitelBeschrijving
09:00–09:30IntroIntroductie van de training
09:30–10:30BasisUitleg over de basistraining
10:30–10:45PauzeKoffiepauze


Door een duidelijke planning toe te voegen, verhoog je de betrokkenheid en voorbereiding van je deelnemers.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren