In het LMS kun je handmatig deelnemers toevoegen aan een intern event. Zo kun je medewerkers vooraf registreren of hen een uitnodiging sturen waarmee ze zelf een sessie kunnen kiezen.
Stap 1: Open het juiste event
Ga naar de overzichtspagina van het interne event.
Klik op het tabblad ‘Deelnemers’.
Klik rechts op de knop ‘Voeg deelnemers toe’.
Stap 2: Zoek en selecteer deelnemers
Typ de naam, het e-mailadres of de gebruikersnaam van de medewerker in het zoekveld.
Het systeem toont automatisch een lijst met bijpassende medewerkers.
Is een medewerker al ingeschreven? Dan wordt dit aangegeven.
Stap 3: Kies hoe je de deelnemer toevoegt
Zodra je op ‘Voeg deelnemer toe’ klikt, verschijnt een pop-up met twee opties:
Direct inschrijven
Je selecteert meteen een datum en locatie.
De medewerker wordt direct geregistreerd voor die sessie.
Uitnodiging versturen
De medewerker ontvangt een uitnodiging per mail.
Diegene kiest zelf een datum en locatie voor deelname.
? Is de sessie vol en is de wachtlijst geactiveerd? Dan kun je de deelnemer op de wachtlijst plaatsen.
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren
