Events - deelnemers toevoegen

Gewijzigd op Ma, 17 Nov om 7:01 PM

In het LMS kun je handmatig deelnemers toevoegen aan een intern event. Zo kun je medewerkers vooraf registreren of hen een uitnodiging sturen waarmee ze zelf een sessie kunnen kiezen.

Stap 1: Open het juiste event

  1. Ga naar de overzichtspagina van het interne event.

  2. Klik op het tabblad ‘Deelnemers’.

  3. Klik rechts op de knop ‘Voeg deelnemers toe’.


Stap 2: Zoek en selecteer deelnemers

  • Typ de naam, het e-mailadres of de gebruikersnaam van de medewerker in het zoekveld.

  • Het systeem toont automatisch een lijst met bijpassende medewerkers.

  • Is een medewerker al ingeschreven? Dan wordt dit aangegeven.

Stap 3: Kies hoe je de deelnemer toevoegt

Zodra je op ‘Voeg deelnemer toe’ klikt, verschijnt een pop-up met twee opties:

  • Direct inschrijven

    • Je selecteert meteen een datum en locatie.

    • De medewerker wordt direct geregistreerd voor die sessie.

  • Uitnodiging versturen

    • De medewerker ontvangt een uitnodiging per mail.

    • Diegene kiest zelf een datum en locatie voor deelname.

? Is de sessie vol en is de wachtlijst geactiveerd? Dan kun je de deelnemer op de wachtlijst plaatsen.



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren