Events - herinneringen instellen

Gewijzigd op Ma, 17 Nov om 6:59 PM

Om te voorkomen dat medewerkers een sessie vergeten of last-minute verhinderd zijn, kun je e-mailherinneringen instellen binnen het interne event. Dit helpt om de aanwezigheid te vergroten en dubbele afspraken te voorkomen.

Waar stel je herinneringen in?

  1. Ga in het LMS naar het interne event.

  2. Navigeer naar het tabblad ‘Herinneringen’.

  3. Stel in wanneer deelnemers automatisch een herinneringsmail ontvangen.


Welke herinneringen kun je instellen?

Je kunt twee soorten e-mailherinneringen activeren:

  • Herinnering vóór de eerste sessiedatum
    Bijvoorbeeld: deelnemers ontvangen 5 dagen van tevoren een herinnering voor de eerste sessie.

  • Herinnering vóór elke individuele sessiedatum
    Bijvoorbeeld: deelnemers ontvangen 1 dag van tevoren een herinnering voor iedere sessie binnen het event.

Extra optie: Afwezigheidsmelding

  • Meld afwezigheid deelnemers
    De persoon die een deelnemer heeft ingeschreven, ontvangt automatisch een melding als de deelnemer afwezig was zodra de sessie is afgerond.

ℹ️ Let op: Herinneringen worden alleen verzonden naar medewerkers die een e-mailadres hebben.
De e-mails bevatten alle details van het event, zodat medewerkers dit eenvoudig in hun agenda kunnen zetten of zich tijdig kunnen afmelden.


Door herinneringen slim in te stellen, zorg je dat medewerkers goed voorbereid zijn én verhoog je de opkomst bij je interne events.


Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren