Events - deelnemers inzien

Gewijzigd op Ma, 17 Nov om 11:44 AM

Wil je zien wie er is ingeschreven voor een intern event en wat hun status is? In het LMS kun je dit op twee manieren doen: via het tabblad Sessies of via het tabblad Deelnemers.


Optie 1: Via het tabblad 'Sessies'

Onder het tabblad Sessies zie je een overzicht van alle geplande, afgeronde en gesloten sessies. Je kunt hier deelnemers bekijken op twee niveaus:

  • Sessie-niveau
    Klik op de naam van een sessie om alle deelnemers van die sessie te zien.

  • Per datum
    Selecteer een specifieke datum om details van sessies op die dag te bekijken.


Daarnaast kun je, afhankelijk van de status van de sessie, de volgende acties uitvoeren:

  • Deelnames bevestigen

  • Sessies sluiten

  • Wachtlijsten bekijken (indien ingeschakeld via de drie puntjes aan het einde van de regel)

  • Beheer sessie-aanwezigheid
    Met deze functie kun je de aanwezigheid van deelnemers per sessie vastleggen en beheren.


Optie 2: Via het tabblad 'Deelnemers'

Onder het tabblad Deelnemers vind je een lijst van alle ingeschreven deelnemers voor het event. Per deelnemer zie je:

  • Naam en e-mailadres

  • Team(s)

  • Ingeschreven sessie (met datum, tijd en locatie)

  • Deelnemersstatus (bijv. Geregistreerd)

  • Voltooiingsstatus (bijv. Onbekend)

Je kunt hier ook de volgende acties uitvoeren:

  • Deelnemers verplaatsen naar een andere sessie

  • Leerinterventies toewijzen

  • Zoeken op naam of e-mailadres (linkerkant van de pagina)

  • Filters toepassen (rechterkant van de pagina), zoals:

    • Start- en einddatum

    • Sessiedatum of locatie

    • Deelnemersstatus (bijv. Uitgenodigd, Geregistreerd)

    • Voltooiingsstatus (bijv. Onbekend)

    • Sessietype (Online of Offline)


Heb je hulp nodig bij het beheren van deelnemers of sessies? Neem gerust contact op met onze supportafdeling.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren