Helaas kunnen wij reeds afgewezen aanvragen niet wijzigen of corrigeren. Deze moeten opnieuw worden ingediend door de klant. Wanneer de datum niet meer beschikbaar is omdat deze vol zit of niet meer doorgaat, kan er altijd een nieuwe datum worden voorgesteld. Door een nieuwe datum voor te stellen hoeft de aanvraag niet helemaal opnieuw door de accorderingsflow. Hiermee zorgen we ervoor dat de klant goed geholpen is. Lees hier meer over hoe je een andere datum voorstelt: Hoe creƫer je een nieuw datumvoorstel bij een actieve aanvraag?
In de meeste gevallen is er een andere oplossing in plaats van een training af te wijzen. Graag willen we je vragen om contact op te nemen met [email protected] indien jullie twijfelen over accepteren, afwijzen en annuleren van een training wanneer bijvoorbeeld een prijs of datum niet klopt. Dan lossen we het samen op!
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren