In deze video laten we precies zien hoe een in-company aanvraag in zijn werk gaat.


Klik hier om de video te bekijken.

 

Hieronder volgen de stappen in het kort:

  • Wanneer er een aanvraag binnenkomt vind je deze terug onder het kopje in-company in jouw opleiderportaal. Hierin wordt ook de contactpersoon van de klant vermeld, deze zal het aanspreekpunt zijn voor dit in-company traject;
  • Zodra het verzoek binnen is kun je een voorstel maken, hierin benoem je de naam van de training, de trainer, taal, keurmerken en/of educatieve punten en kun je de de beschrijving uitbreiden. Wees zo volledig mogelijk zodat de klant kan beoordelen of de training voldoet aan de verwachtingen;
  • Maak je voorstel compleet met een prijs (bekijk de video om te zien hoe het prijsmechanisme werkt) en datum voorstel. Je kunt de locatie ook later toevoegen, klik dan op 'bepaal locatie later'. Wil je meerdere data voorstellen, voeg er dan nog één toe. De klant kan dan kiezen uit de verschillende data;
  • Wanneer alle informatie compleet is verstuur je de aanvraag naar de klant. De status van de aanvraag kun je bekijken onder het kopje aanvraag in het tab in-company trainingen;
  • Wanneer er een sessie en daarmee de aanvraag is bevestigd, zal de klant deelnemers gaan toevoegen aan de training. Je kunt dit bekijken onder het tab deelnemers. Wanneer de training is afgerond zal de klant vragen aan te geven welke deelnemers er aanwezig waren. Dit is een belangrijke stap omdat op basis hiervan de eindprijs bepaald wordt. Wanneer de training volledig is afgerond denk er dan aan de training te sluiten. Lees hier hoe dat werkt: Hoe sluit ik een deelnemerslijst?;
  • Wanneer de training is afgerond, stel je de uiteindelijke factuur op. De prijsopbouw en factuurvoorwaarden zijn terug te vinden in de aanvraag.