De klant heeft de training geannuleerd, wat nu?

Gewijzigd op Wed, 27 Jan 2021 om 02:34 PM

De klant heeft de training geannuleerd, wat jammer! Op het moment dat de klant de aanvraag annuleert, wordt er een e-mail gestuurd en melding weergegeven in het opleidersportaal onder status:


Kan je de training waarvoor de annulering is aangevraagd niet 1, 2, 3 vinden? Gebruik dan rechts de filters, zoek de training op naam of op academie:


Klik vervolgens op de desbetreffende aanvraag en bevestig de annulering:



Via "bevestig de annulering" kan worden gekozen om annuleringskosten in rekening te brengen:

Kies je voor bevestiging zonder kosten? Dan krijg je het volgende scherm te zien:

Eventueel kan er een bericht worden toegevoegd en akkoord worden gegaan met de annulering zonder annuleringskosten. Besluit je de annuleringskosten niet in rekening te brengen, dan krijg je dit scherm te zien:

Hier kunnen de annuleringskosten worden opgegeven en akkoord worden gegaan met de annuleringskosten van bedrag X.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We waarderen uw moeite en we gaan proberen om het artikel te verbeteren