Hoe zorg je ervoor dat jouw training(en) beter zichtbaar worden bij onze klanten?

Gewijzigd op Do, 18 Jul om 10:47 AM

In deze instructie lees je hoe je ervoor kunt zorgen dat jouw trainingsaanbod beter zichtbaar wordt bij onze klanten. Let op: dit is geen garantie voor extra boekingen. Elke klantacademy is ingericht naar eigen smaak. Het belangrijkste is dat je jouw opleidersportaal zo volledig mogelijk invult. 


Wat houdt het volledig invullen van jouw opleidersportaal precies in?

  1. Zorg als eerst voor een passende en pakkende titel, dus geen hele zinnen
  2. Zorg voor een volledige beschrijving van de training, zodat de deelnemer een goede verwachting heeft
  3. Voeg een afbeelding of bedrijfslogo toe. Lees in dit artikel hoe je dit doet: klik hier
  4. Selecteer de juiste en meest passende hoofdcategorie en subcategorieën. Wil je weten uit welke hoofdcategorie en subcategorieën je kunt kiezen? Bekijk dat de volgende lijst: klik hier
  5. Als je een "geplande" training hebt toegevoegd aan jouw trainingsaanbod, zorg er dan voor dat de data en locaties up-to-date zijn. Lees hier hoe je handmatig data en locaties toevoegt aan jouw training: klik hier
  6. Onze klanten kunnen filteren op beoordelingen. Ben jij in het bezit van beoordelingen? Dan adviseren wij om deze te importeren in het portaal. Lees in de handleiding hoe je dit doet: klik hier
  7. Raadpleeg de volgende checklist om te kijken of je bovenstaande punten hebt doorlopen: klik hier


Tot slot werken de academy's van onze klanten op basis van een algoritme. De zoekwoorden die onze klanten gebruiken worden vergeleken met de titels en de omschrijvingen van jouw trainingen. Hieronder vind je de top 20 meest gebruikte zoekwoorden van onze klanten. Mochten hier zoekwoorden tussen staan die raakvlakken heeft met jouw trainingsaanbod, dan adviseren wij om deze te verwerken in de omschrijving van de training. Deze zoekwoorden zullen wij tussentijds updaten.



1. Excel

11. Engels

2. BHV

12. BHV Herhaling

3. Lean

13. Scrum

4. AVG

14. Feedback

5. Teams

15. Sharepoint

6. VCA

16. Privacy

7. Medicatie

17. Coaching

8. Onboarding

18. Agile

9. Communicatie

19. Projectmanagement

10. Power BI

20. Leiderschap



Als je alle bovenstaande punten goed hebt ingericht, dient het platform voor zich te werken. Heb je nog vragen over bovenstaande stappen? Dan kun je deze stellen door te mailen naar [email protected]



Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren