Wanneer stel ik mijn vraag in de community en wanneer neem ik contact op met Technical Support of mijn Customer Success Manager?

Gewijzigd op Wo, 4 Sep om 10:43 AM

Wanneer plaats ik iets in de Community?

Een bericht plaatsen kan verschillende redenen hebben. Je kunt de community het beste inzetten als: 

  • Je een eigen verhaal of ervaring wil delen
  • Je een niet-technische/functionele vraag hebt waarvan je verwacht dat andere gebruikers hem herkennen - bijvoorbeeld tips vragen over het inrichten van een leerlijn, organiseren van interne events of het gebruik van de auteurstool
  • Je wil reageren op anderen
  • Je op zoek bent naar mensen om mee te verbinden

Helaas kan je op dit moment nog geen product feedback via de community geven. Dit kun je wel doen door een ticket in te dienen via het Serviceportaal.  We onderzoeken momenteel de opties om dat in de toekomst wel via de community mogelijk te maken.


Wanneer neem ik contact op met Technical Support?

Bij technische of functionele vragen

Bij bugs of niet-werkende processen

Bij problemen die specifiek voor jou als klant zijn, en waar andere gebruikers niet bij kunnen helpen.


Wanneer neem ik contact op met mijn Customer Success Manager?

Bij vragen over de (interne) adoptie van jullie academie

Bij vragen over licentiegebruik of andere contractuele zaken

Bij behoefte aan advies over het creëren van een leercultuur, het organiseren van Managers Workshops, betrekken van interne stakeholders, etc.


Weet je niet wie jouw Customer Success Manager is? Stuur dan een mailtje naar [email protected].

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren