Ik krijg een factuur of herinnering van een opleider, maar de facturen moeten toch naar Studytube? Wat moet ik hiermee?

Gewijzigd op Ma, 26 Feb om 10:09 AM

We merken dat er soms nog onduidelijkheid is over het versturen van facturen naar onze facturatieservice, ondanks de informatie die we bij elke aanvraag meesturen. We willen dit proces graag voor iedereen zo soepel mogelijk laten verlopen.

Mocht je een factuur of herinnering ontvangen die eigenlijk naar ons gestuurd had moeten worden, dan kun je deze eenvoudig afwijzen door een e-mail te sturen naar [email protected] en ons in de cc te zetten. Op die manier zijn we direct op de hoogte en kunnen we het probleem snel aanpakken samen met de opleider.

Door deze stap te volgen, help je ons om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst voorkomen worden. We waarderen je medewerking en streven ernaar om alles zo vlot mogelijk te laten verlopen.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren