Ik krijg een factuur of herinnering van een opleider, maar de facturen moeten toch naar Studytube? Wat moet ik hiermee?

Gewijzigd op Fri, 10 Nov 2023 om 12:36 PM

Het is bekend dat de facturen naar de facturatie service gestuurd moeten worden en deze informatie wordt ook meegestuurd bij elke aanvraag, helaas blijft dit probleem zich toch voordoen. Je kunt de factuur of herinnering afwijzen met invoicing@studytube.nl in de cc. Dan zijn wij meteen op de hoogte en kunnen wij dit verder oppakken met de opleider, zodat dit probleem zich in de toekomst niet nog een keer voordoet. 

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren