Hoe geef ik specifieke kortingen op voor klanten?

Gewijzigd op Do, 12 Sep om 9:09 AM

Specifieke kortingen voor klanten kunnen worden opgegeven via het opleidersportaal. Let hierbij wel op dat je eerst contact op dient te nemen met Opleider Support via [email protected], zodat zij de desbetreffende klant(en) aan de achterkant kunnen toevoegen. Doorloop na bevestiging hiervan vervolgens de volgende stappen:


1. Log in op het opleidersportaal,

2. Ga links in de navigatiekolom naar 'Kortingen',

3. Klik op 'Aangepaste kortingen' en selecteer de desbetreffende klant (in deze FAQ heet de klant 'Rondleiding');



4. Bepaal hier het kortingspercentage. Dit kan zowel als algehele korting, korting per categorie of korting per training;


Let op: korting per categorie en korting per training overschrijven de algemene korting.

Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen
CAPTCHA-verificatie is vereist.

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren